loading...
عکسفا | ناب ترین هـا
admin بازدید : 81 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

 

متن آهنگ شر مرسان از علی پیشتاز و سمیر

 


[ سمیـــر ]
دنباله چی میگردی تو این مرد تنها ... تو نمیفهمی یه لحظه هاشو حتی
تو پی ِ این نباش که باشی تویه فردام
تو نمیتونی باشی با من هر جا
دنباله چی میگردی تویه این مرد خسته ... همونا که دنبالش بودن قبلن بسه
با تو هم نمیتونه مشکلاتش حل شه
مارو به خیر تو امیدی نیست گرچه
تو شر مرسان ... بسه واسه ما
تو شر مرسان
بسه واسه ما
تو شر مرسان ... بسه واسه ما
تو شر مرسان بسه واسه ما

 

متن آهنگ شر مرسان از علی پیشتاز و سمیر

 


[ سمیـــر ]
دنباله چی میگردی تو این مرد تنها ... تو نمیفهمی یه لحظه هاشو حتی
تو پی ِ این نباش که باشی تویه فردام
تو نمیتونی باشی با من هر جا
دنباله چی میگردی تویه این مرد خسته ... همونا که دنبالش بودن قبلن بسه
با تو هم نمیتونه مشکلاتش حل شه
مارو به خیر تو امیدی نیست گرچه
تو شر مرسان ... بسه واسه ما
تو شر مرسان
بسه واسه ما
تو شر مرسان ... بسه واسه ما
تو شر مرسان بسه واسه ما

 


[ علی پیشتاز ]
نمیخوام رابطه رو کنی عمیق تر هه
من نیستم اگه فک کنی دقیق تر
خیلی دلیل هست که نباشم تو این رابطه
که امشب سر شه میکنیم قطع
این نشونو این خط
من نیستم اصلا اهل ظاهر سازیو تشریفات
ولی رفیقه اون روزاتم که غرقه کشتیات
تو واست فرقی نداره که باشه هر کی باهات
هر چی خواست ازت بگیره فرداش بیاد هر کی جات
من نه مثه بقیه پر هوس نیست چشم
ببین بدونه تو دارم نفس میکشم
پس بهم حق بده که باور نکنم اون ظاهر Fakeو
ظاهرت خیلی خوش رنگه
ولی قشنگ نیست اصا باطنت
حیف تو

 


[ سمیـــر ]
مارو امیدی نیست به خیر تـــو
قبلا خیلیا بودن به غیر تـــو
دو سه روز هستی و میری مثله بقیه
باید بزنم قیدتو
میگی تو فرق داری نیست عینه تو
همه حرفات قبوله خیله خوب
ثابت کن
چیه ...!؟ چرا ماتت برد ...!؟

 


[ علی پیشتاز ]

 

من کسی و نمیخوام که با هم مثه دوستای هرز بلاسیم
تهشم هیچ جا نرسیم مثه قطار شهر بازی
من کسی و میخوام که باهام بیاد زیر بارون شمع
وقتی از دنیا فراریم کنار اون آروم شم
با اون که مشکلاتم نمیتونه حل شه
بذار با توام مثه بقیه چند روزی سر شه
بعید میدونم اینجوری اوضاع بهتر شه
مارو به خیر تو امیدی نیست گرچه

 


[ سمیـــر ]
تو شر مرسان ... بسه واسه ما
تو شر مرسان
بسه واسه ما
تو شر مرسان ... بسه واسه ما
تو شر مرسان بسه واسه ما

 

 

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکسفا | ناب ترین عکس های هنرمندان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • شمارنده بازدید

    قلق
    لقلیبل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 150
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 389
  • باردید دیروز : 951
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,562
  • بازدید ماه : 6,890
  • بازدید سال : 31,493
  • بازدید کلی : 135,697