loading...
عکسفا | ناب ترین هـا
admin بازدید : 51 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

New Song Lyrics like M. Ashtiani

 

New Song Lyrics like M. Ashtiani


میدونستم که یه روزی میبینم تو رو کنارم

وای چه احساس قشنگی به تو و حس تو دارم

میدونستم که قررا منو از خودت بدونی

با همه بدی و خوبیم پای عشق من بمونی

خیلی تو رو دوست دارم بدونه تو کم میارم

هیچ آرزویی غیر از این که با تو باشم ندارم

عاشق با تو بودنم من از تو دل نمیکنم

اینو بدون هر جا که باشی اون که تو رو میخواد منم

 

دستاتو بزار تو دستام وقتی هست سرم رو شونت

نگا کن تو چشمای من تا بشم باز دیوونت

من به این آرامشی که بینمونه دل سپردم

میدونستی که میخوامت تو نبودی من میمردم

خیلی تو رو دوست دارم بدونه تو کم میارم

هیچ آرزویی غیر.از این که با تو باشم ندارم

عاشق با تو بودنم من از تو دل نمیکنم

اینو بدون هر جا که باشی اون که تو رو میخواد منم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکسفا | ناب ترین عکس های هنرمندان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • شمارنده بازدید

    قلق
    لقلیبل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 150
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 685
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,726
  • بازدید ماه : 1,593
  • بازدید سال : 26,196
  • بازدید کلی : 130,400