loading...
عکسفا | ناب ترین هـا
admin بازدید : 87 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

تکست آهنگ های آلبوم اشتباه خوب از بهرام


تکست آهنگ های آلبوم اشتباه خوب از بهرام

 

 

متن آهنگ ممکن از بهرام

این راهش نیست یه هشداره ... تیکه دلم از قدرت احمق ها نیست
از سکوت مغزهای هشیاره
هرچند منو جامعه تردم کرد ... ولی بیرونم سرده و قلبم گرم
هنوز با جای لگدهای قانون تویه شکم شهر
همدردم
منو میفهمی یا نه ...؟!
نگو نمیفهمی چون ساده ست چون خیابونا حرفشو گفت با من
منم روی دیوارای شهرم آگهی کردم
به یه اتفاق حوب نیازمندیم واسه افتادن
واسه رخ دادن

 

متن آهنگ ســــاز از بهرام

خوشحاله از کاری که کرده منم و یه آسمون صاف
شده سقف واسه خونه هام
منم و یه قلم و ورق و دستهای پشت پرده
منم اون پسرک خام
پسر ناخلف بابام
واسمم مهم نیست امروز جمعه ست یا سه شنبه
گور بابای غم من میرسم به چیزی ک لایقم
شاید تویه زندگیمم له شدم
ولی تموم میشه با خنده
منم و صدای من این صدامه که میمونه جای من

 

متن آهنگ خوب از بهرام

واسه من انگیزه ی شروع بود ... زیر دستم یه مشت شعر نثر گونه بود
بالای سرم ترکهای سقف خونه بود
من از نوع نگاهم حرف زدم باتو
بقیه اش مهارت بازی با حروف بود
من حرفهام و زندگی کردم
زندگیم و نوشتم
انقدر عجیبه فقط بهش میخندم
من یه دنیا میسازم واسه دیدنش چشاتو میبندم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکسفا | ناب ترین عکس های هنرمندان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • شمارنده بازدید

    قلق
    لقلیبل

    آمار سایت
  • کل مطالب : 150
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 242
  • باردید دیروز : 951
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,415
  • بازدید ماه : 6,743
  • بازدید سال : 31,346
  • بازدید کلی : 135,550